Víno jako propagační předmět

Firmy v České republice si můžou odečíst od základu daně z příjmu vína v hodnotě do 500 Kč za kus bez DPH, která použijí jako propagační předmět.

Podmínkou je, že láhev musí být opatřena obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele vína či názvem propagovaného zboží nebo služby. Do ceny, která nepřesáhne zmíněných 500 korun, se započítávají také náklady, jež vzniknou s pořízením reklamního předmětu. Jde například o výdaje na dopravu, dotisk reklamních etiket, polepení lahví či náklady na případné dárkové balení.

Platnost od 10. listopadu 2005, uvedeno v zákoně č. 441/2005 Sb., část šestá. Další důležitou pozitivní informací pro plátce DPH je, že v případě nákupu vína jako propagačního předmětu si lze DPH odečíst a při výdeji do spotřeby není povinnost DPH odvádět.

V tomto případě do faktury uvedeme: „Víno je určeno jako reklamní předmět, lahve označeny logem firmy.

Pokud byste měli zájem fakturovat objednaná vína jako propagační předměty, stačí při odesílání objednávky pod fakturační adresu napsat do poznámky pro prodejce "Vína jako propagační předmět".

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení